elgauchoensuperliefje.reismee.nl

No worries!

Lieve familie en vrienden!

Donderdagochtend 9 dec zijn we aangekomen in Darwin. Eindelijk, want we hadden intussen zo'n 26 uur vertraging opgelopen. Op Schiphol was maandag erg dichte mist waardoor we 2,5 uur vertraging hadden.Daardoor misten we onze aansluiting op Heathrow. Na een nacht en dag in een hotel in Londen (filmpjes kijken, in bad, op de kamer hangen want buiten was het -2 en we hadden alleen zomerkleren aan)vertrokken we dinsdagavond naar Singapore. De vlucht was super, lekker eten, filpjes kijken en een beetje slapen. Woensdagavond lokale tijd half 8 zijn we aangekomen op Singapore. Op het vliegveld hebben we een heerlijke voetmassage gehad door een apparaat dat onze voeten fijn kneep, mmm. Wij kondener weer tegen!Diezelfde avond vlogen we naar Darwin waar we om half 5 ' s morgens aankwamen. Gebroken van al dat reizen stonden we te springen bij de bagageband, jubel: we zijn in Australie! Maar waar was onze bagage??

Zonder bagage zijn we naar een hostel gereden waar we als een blok in slaap vielen. De rest van de dag hebben we heerlijk gehangen op een terrasje in het opgepimpte havenkwartier van Darwin.

Volgens het weerbericht is het hier donder en bliksem maar daar merken we niets van. Het heeft gisteren een half uur keihard geregend maar toen lagen we te slapen. Verder is het zonnig en drukkend warm hier. 33 graden.

Vanmorgen hebben we gebeld met de vliegmaatschappij. Onze bagage blijkt op eigen houtje naar Brisbane gegaan, morgenavond worden de rugzakken afgeleverd bij ons hostel. Nu maar op het strand liggen en wat excursies boeken, ook leuk!

Natas & Died

Lieve allebei,
Wat een avonturen! De vertraging hadden we inderdaad op internet al zien staan en waren er al bang voor dat jullie de aansluiting zouden gaan missen. Gelukkig zijn jullie inmiddels aangekomen. Wat een toestanden, ook met de bagage. Als deze er is kunnen jullie echt aan een onbezorgde reis gaan beginnen! Geniet lekker van de zon, wij genieten hier van het winterse weer! (Janna kan al schaatsen :-)).
Liefs van ons

Pepijn

Ha Lieve en Gerben,

Geniet van al het moois dat jullie te wachten staat!

Groeten Pepijn

Allard

Hoi Gerben en Lieve,
Wat een toestanden, ongelofelijk dat jullie nu in de hitte zitten; tis jullie helemaal gegund! Geniet er lekker van.

Het is nu eindelijk zover!!

Allard

Vera & Erwin

Het kan nu alleen nog maar beter worden ;-) !! Veel plezier!

Ted

Coole shit jongens! Na al dit gedonder weet je pas dat je écht op vakantie bent! ;-)

Groetjes, Ted

Daan en Maarten

Wow, wat een bijzonder begin van jullie reis! Het avontuur is meteen begonnen! Hopelijk wordt de bagage snel afgeleverd. Heel veel plezier samen en groeten uit het warme Maleisië! Xx

Loes

Zoo dat is een lekker begin, maar goed dan nu wel lekker op het strand, terwijl wij hier over de ijsstraat glibberen, hopelijk komt de bagage snel!

Heel veel plezier samen!

Liefs Loes

Marcel & Allison

Tering! Wat een toeval!! Ik was ook m'n baggage kwijt bij aankomst in Darwin! Nou komt goed, enjoy the Northern Territory mates!!!

Marcel & Allison

micheline

Hoi Lieve en Gerben.
Gearriveerd. Het heeft even geduurd. Nog even wachten op jullie bagage en dan........ genieten. Toch wel een overlevingspakket van de vliegmaatschappij ontvangen. Zo'n tandenborstel die niet in je mond past en een t-shirt voor de nacht die 20 x te groot is!!!
Ik blijf jullie volgen.
Groeten en veel liefs uit Hengelo

chris

Das wel effe een 'hardcore' begin van de REIS, jullie als wereldreizigers!!

Geniet, geniet geniet!

Hier is Kerst aangebroken. Kerstbomen lijken niet aan te slepen hier bij ons tegenover. Wij zijn nog kertsboom-loos....(gebrek aan ballen).
Jullie met kerstmuts door de hitte! Jaloers!

Hopelijk is de bagage inmiddels bezorgd, anders zal Lieve moeten shoppen....